2013年4月3日星期三

去南非探險/旅遊注意事項 by Lisa Cheng

我地之前分享咗不同經歷係時候講下去南非要注意嘅地方!
1.       出發前約一個星期要開始留意南非天氣 (唔同縣市天氣可能有差別)
唔好以為一月南非係夏天(南半球季節係同北半球相反)就只係帶短袖衫同短褲南非日夜溫差大(大概20) 清早大約15但係正午氣溫可高達30 – 40!!! 所以記得要帶外套保暖:p
夏天係南非嘅雨季,要記得雨傘同雨衣等,如果唔係隨時會變落湯雞 ><
唔想曬黑的,記得要帶防曬用品^^
(記得記得記得1. 外套2. 雨傘3. 防曬用品喇)

2.       珍惜水資源
南非某些地區水資源很珍貴,夏季有機會停水。就以我地入住Thanda Game Reserve為例,每日下午都會停水,所以要在超市購買多些食水。大家記得珍惜食水, 沖涼時間縮短一分鐘就可以節約十公升水!!!!!


[睇下我地買咗幾多水!!!支支都5L]

3. 兌換問題
南非嘅銀行約三點就會停止兌換外幣,如果需要兌換記得早D去附近銀行。南非嘅大型商場(旅遊區)會接受美金,但係超市同路邊店舖就未必喇~~~所以想買一些南非嘅地道手信就要換定南非幣(蘭特)

By Lisa Cheng

沒有留言:

發佈留言