2013年3月13日星期三

Thanda難忙體驗 之 放狗歸自然


Thanda難忙體驗 之 放狗歸自然


Wild dogs Wildlife ACT 的主要保育平日monitors 用天蹤佢找到地之後會記當時GPS 位於保育的哪咩同有唔好睇少呢d 數據研究地的保育有很大的

Thanda 14Wild dogs因為曳曳,走左出去圍欄,去到附近的農村食別人的農作物,搞到Wildlife ACT 2012年的10月捉返佢地入去個籠(boma),用左一個月先找得返晒佢地,等職員維修及鞏固好圍欄先放返佢地出去。

20131月,佢地被困3個月後,我地第一有幸到Thanda Private Game Reserve 睹放狗的一刻

201318日,南非時間下午5時,首先我地去探下地先地好wild dogs 被困在得唔wild ... 靚仔Monitor wild dogs好肚餓,困左好耐了。

大家見唔見到有架車去dart Impala 呢?

就係於這裹了,用250mm的鏡頭都只係見到架車的少少

之後工作人員係山上移送darted Impala 這裡塞左Impala 拋給wild dogs 幫佢入面的先可以令野外


這一幕令我想起疱丁解牛,Wildlife ACT 創辦人Dr. Simon Morganmonitor 在切Impala 的肉出來餵wild dogs


Monitor 走入去做咩 @@?因為wild dogs 的視力不太好,拋肉入去俾佢地食,佢地見唔到,monitor入去找返d肉出來再拋過,唔好浪費。


最後,monitor 將成隻Impala wild dogs 食,等佢地享用完美味的大餐之後就可以放佢地回歸大自然了。

南非時間201319日上午5時,我地又去找wild dogs
 佢地係齊道,列隊歡近我地!

之後,Dr. Simon 再看看時機是否成熟,可以放wild dogs出來。

我地就在車上靜候wild dogs出來,佢地好害羞呢~
(相片來源: Wildlife ACT)

設計對白:好o野!終於可以出來了!

設計對白:好唔捨得你地,但我地都要走了,bye bye!


今次之行,得著很多,我們可以親身目睹放狗的重要時刻,又認識到如果要放佢地出去野外,要餵佢地食藥先,又可以見到佢地食大餐的一刻(這是17日內少有見到動物食肉)。
最開心係見到佢地終於自由了!

有一段小插曲,靚仔monitor 問我地拎口罩,唔知係咪頂唔順D血腥味呢?哈哈!

By Dennis FONG, Computer Science
All rights reserved.

沒有留言:

發佈留言