2013年3月28日星期四

幫camera traps同車洗白白 :p


我地每日除咗追蹤wild dogs 同埋睇其他動物之外,下就嘅break會做d??? 訓覺? 下午茶? 寫明信片?
其實全部都有。不過我地有其他特別任務!!!!
係咩呢? 係咩呢? 係咩呢?
就係幫camera traps同車洗白白:p
之前其他組介紹過camera traps 同其製作方法。今日就我地分享下洗Camera traps"趣事"喇。 

[我地同墳墓大合照?!!!!]




上面一個個黑色物體當然唔係墳墓喇,佢地其實係傳統camera trapscase() 。我地將殼一個個從藍色間房搬出黎,放係對出嘅草地上清潔。首先將殼表面嘅生鏽?螞蟻窩?刷走,然後用清水沖洗同潔布抹乾,最後將殼搬去較遠嘅草地俾太陽曬曬(殺菌??:p)

[camera trap嘅內部]


係洗緊camera traps嘅時候我地當然會好好研究camera trap!!

[洗完camera traps用品係時候記錄下數目]


除咗camera traps,車都好重要。我地每日靠佢上山下海XD 所以我地要好好照顧佢。 

[洗車前充滿泥沙]

經過我地一小時努力地洗刷,架車變咗全新嘅一樣!!!

其實只要我地願意付出,必定會有收穫。

By Lisa Cheng

1 則留言:

  1. 哈哈, 架車真係洗到好乾淨..不過最厲害ge係..我地只係用左兩小桶水去洗車..完全係珍惜食水 :)

    回覆刪除